Sommarserie "våra tränare" (presentation)

2015-06-21 i Allmänt

Prenumerera via:

Bmk Tellus är en liten klubb som rönt stora framgångar under en tio-årsperiod. Har detta skett av en slump? Har ulricehamnare ovanligt bra talang för just badminton? Självklart inte!

Receptet har många ingredienser. En av den viktigaste är våra bra tränare som under många år långsiktigt har anammat kunskaper från andra bra tränare och klubbar och arbetat fram en vinnande modell som bl.a. inneburit många timmar i hallen, vecka efter vecka, år efter år med planering, enträgen träning och mycket glädje och skratt. Under sommaren kommer ni att få lära känna våra tränare lite närmare. Vilka är de? Hur länge har de spelat badminton och varit tränare? Vad gör de när de inte befinner sig i någon badmintonhall? Häng med i vår presentationsserie av våra tränare!

Här hittar ni reportagen!