Julläger 2008

2008 års julläger var beläget i Sporthallen 27-29 december. Tränare var Per Söderberg och Daniel Hermansson. 21 spelare deltog från klubben samt en spelare från Norrköpings Badmintonklubb. Lägret blev mycket lyckat och uppskattat.

Dag 1 bjöd på många övningar, styrketräning, bad, tävlingar, stafetter mm. En Pausgrupp spelare från U1/U2 gruppen slöt upp under tre timmar för spel och bad tillsammans med ordinarie lägerdeltagare.

Dag 2 tränades smasch, serve, skurna droppar och backhand. Även boxercise stod på programmet. Ledare för detta var Cecilia Carlsson.

Dag 3 stod för ett gediget teknikpass och mixedturnering på förmiddagen. Eftermiddagen ägnades åt lek, spex och tävlingar.

Under alla dagar hjälpte föräldrar till med måltider och mellanmål. Tack till er alla!

Beställ gärna Anette Söderbergs sammanställning av bilder från lägret. För 20:- får du en Photostory, ca 18 minuter lång, samt några individuella bilder. Kontakta Anette: anette_soderberg@telia.com . Se en förminskad version här

Lägerdeltagare var:

Christian Erickson